Liceul Teoretic "Ion Borcea" Buhusi - Bacau

PROIECT ROSE ACHIZITII

  Începând cu luna Noiembrie 2018, Liceul Teoretic ‚,Ion Borcea” Buhuși a demarat implementarea Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE. Subproiectul intitulat "Șansa ta", în baza Acordului de Grant nr. 569/SGL/RII din data de 02.10.2018 încheiat între Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă și liceul nostru, în valoare de 100.000 euro, vizează, printre altele, și achiziționarea unor bunuri și servicii.
  În acest sens, invităm toate firmele care au ca obiect de activitate furnizarea/prestarea de bunuri/servicii din categoria celor de mai jos, și care dispun de capacitatea tehnică și profesională necesară, să depună oferte tehnice și de preț pentru următoarele pachete de achiziție:

1) 19.11.2018 - PACHET MATERIALE CONSUMABILE - (Hârtie copiator A4, Cartușe toner, memorie USB, DVD-R, Pixuri)
  Invitatie participare
  Specificatii tehnice
  Oferta

  05.12.2018 - Rezultatul anunțului de participare la achiziția de bunuri: "PACHET MATERIALE CONSUMABILE" - proiect ROSE
  În urma invitației de participare pentru achiziția de bunuri "PACHET MATERIALE CONSUMABILE" din data de 19.11.2018, au fost primite 5 oferte de la firme specializate. Ofertele primite au fost analizate de către Comisia de Evaluare în data de 03.12.2018 și a fost declarată câștigătoare firma S.C. SMART CHOICE din Iași, jud. Iași, România.
  Contestațiile se pot depune în perioada 05.12.2018 – 07.12.2018, ora 15:00, la secretariatul unității sau prin e-mail la adresa achizitii_ionborcea@yahoo.com
  Fiecare firmă participantă a fost informată printr-o notificare privind rezultatul evaluării ofertelor în data de 04.12.2018.
  28.12.2018 - Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. SMART CHOICE .S.R.L., cu sediul în Iași, B-dul N. Iorga nr. 8, Bl.901A, parter, contract nr. 121/11.12.2018, cu o valoare de 1.905,00 lei fără TVA.
  Metoda de achiziție aplicată – Cerere de oferte.
  Durata contractului - 11.12.2018 - 21.12.2018
  Detalii atribuire contract


2) 19.11.2018 - PACHET ECHIPAMENT IT - (Multifuncțional color A3, Videoproiector - 2 Buc.; Laptopuri – 2 Buc)
  Invitatie participare
  Specificatii tehnice
  Oferta

  05.12.2018 - Rezultatul anunțului de participare la achiziția de bunuri: "PACHET ECHIPAMENT IT 2018" - proiect ROSE
  În urma invitației de participare pentru achiziția de bunuri "PACHET ECHIPAMENT IT 2018" din data de 19.11.2018, au fost primite 4 oferte de la firme specializate. Ofertele primite au fost analizate de către Comisia de Evaluare în data de 03.12.2018 și a fost declarată câștigătoare firma S.C. SMART CHOICE din Iași, jud. Iași, România.
  Contestațiile se pot depune în perioada 05.12.2018 – 07.12.2018, ora 15:00, la secretariatul unității sau prin e-mail la adresa achizitii_ionborcea@yahoo.com
  Fiecare firmă participantă a fost informată printr-o notificare privind rezultatul evaluării ofertelor în data de 04.12.2018
  28.12.2018 - Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. SMART CHOICE .S.R.L., cu sediul în Iași, B-dul N. Iorga nr. 8, Bl.901A, parter, contract nr. 122/11.12.2018, cu o valoare de 21.047,00 lei fără TVA.
  Metoda de achiziție aplicată – Cerere de oferte.
  Durata contractului - 11.12.2018 - 21.12.2018
  Detalii atribuire contract


3) 19.11.2018 - TABLĂ INTERACTIVĂ minim 94”
  Invitatie participare
  Specificatii tehnice
  Oferta

  05.12.2018 - Rezultatul anunțului de participare la achiziția de bunuri: "TABLĂ INTERACTIVĂ minim 94" - proiect ROSE
  În urma invitației de participare pentru achiziția de bunuri "TABLĂ INTERACTIVĂ minim 94" din data de 19.11.2018, au fost primite 4 oferte de la firme specializate. Ofertele primite au fost analizate de către Comisia de Evaluare în data de 03.12.2018 și a fost declarată câștigătoare firma S.C. SMART CHOICE din Iași, jud. Iași, România.
  Contestațiile se pot depune în perioada 05.12.2018 – 07.12.2018, ora 15:00, la secretariatul unității sau prin e-mail la adresa achizitii_ionborcea@yahoo.com
  Fiecare firmă participantă a fost informată printr-o notificare privind rezultatul evaluării ofertelor în data de 04.12.2018
  28.12.2018 - Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. SMART CHOICE .S.R.L., cu sediul în Iași, B-dul N. Iorga nr. 8, Bl.901A, parter, contract nr. 133/17.12.2018, cu o valoare de 3.750,00 lei fără TVA.
  Metoda de achiziție aplicată – Cerere de oferte.
  Durata contractului - 17.12.2018 - 24.12.2018
  Detalii atribuire contract


4) 06.12.2018 - ARTICOLE DIVERSE PENTRU DOTARE 2018 - Lot 1 - (capsator metalic cu brat lung; ghilotina hartie A4; cleste timbru sec manual sau de birou)
  Invitatie participare
  Specificatii tehnice
  Oferta

  17.12.2018 - Rezultatul anunțului de participare la achiziția de bunuri: "Articole Diverse Pentru Dotare 2018 - Lot 1" - proiect ROSE
  În urma invitației de participare pentru achiziția de bunuri "Articole Diverse Pentru Dotare 2018 - Lot 1" din data de 06.12.2018, au fost primite 3 oferte de la firme specializate. Ofertele primite au fost analizate de către Comisia de Evaluare în data de 14.12.2018 și a fost declarată câștigătoare firma S.C. DAKOMA INVEST S.R.L. din Bacău, jud. Bacău, România.
  Contestațiile se pot depune în perioada 17.12.2018 – 19.12.2018, ora 15:00, la secretariatul unității sau prin e-mail la adresa achizitii_ionborcea@yahoo.com
  Fiecare firmă participantă a fost informată printr-o notificare privind rezultatul evaluării ofertelor în data de 17.12.2018
  28.12.2018 - Contractul a fost atribuit operatorului economic SC DAKOMA INVEST S.R.L., cu sediul în Bacău, strada Alexandru cel Bun 1/B.6, cu o valoare de 1.166,39 lei fără TVA.
  Metoda de achiziție aplicată – Cerere de oferte.
  Durata contractului - 20.12.2018 - 21.12.2018
  Detalii atribuire contract


5) 12.12.2018 - ARTICOLE DIVERSE PENTRU DOTARE 2018 - Lot 2 - (rolete material textil cauciucat culoare portocaliu, dimensiune 1470 x 600 mm)
  Invitatie participare
  Specificatii tehnice
  Oferta

  Procedura de achiziție pentru "ARTICOLE DIVERSE PENTRU DOTARE 2018 - Lot 2" se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanța, din cauză că nu a fost îndeplinită condiția primirii în cadrul procedurii de achiziție a minimum 3 oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

11.03.2019 - Reluare procedură ARTICOLE DIVERSE PENTRU DOTARE 2018 - Lot 2 - Rolete material textil cauciucat - culoare portocaliu (piersică) – 3 Buc. pentru un geam - (Dimensiuni: roleta 1 (147/60 cm) - roleta 2 (120/68 cm) - roleta 3 (120/62 cm) - Total 2,44 mp.)
  Invitatie participare
  Specificatii tehnice
  Oferta